Kerrankin jotain järkevää, Tv lupamaksu poistuu, tilalle sorvaillaan maksua joka määräytyy sen mukaan kuka mitenkin tienaa, tai paremminkin, montako henkeä on samassa taloudessa veronmaksajana, näin kai se minun ymmärryksen mukaan menee.Vähemmän järkevää, taas näytteli oikeuslaitos, en tarkoita tässä tätä ruorijuoppo Järvilehdon tapausta,vaan erästä toista tarinaa, josta olen blokissanikin kertonut, tapausta jossa eräs minun harvoista kavereista, tuossa reilu vuosi taaksepäin yritti täysvolttia maastopyörän kanssa, alkuvauhdin kyseiselle tempulle antoi eräs (eräät)lapsukaiset, kun eivät ymmärtäneet pitää koiraa kytkettynä ja temppu melkein onnistui, kuitenkin sellaisella seurauksella, että hengenlähtö oli lähellä. Meni oikeuskäsittely 5h farssiksi, eikä vieläkään tullut valmista, vaan ensiviikolla tulee kanslijapäätös, päivänselvä tapaus piti olla tämän, mutta kun homma pitkittyy, niin se mutkistuu. Tässä annettii kuulla lasten vanhempia, vaikka eivät ollet edes paikalla, sekä kotona tungettiin lasten suuhun muunneltua totuutta tapahtuneesta ja näinollen oikeuslaitos kyseenalaisti paikalla olleen todistajan sanat, onneksi oikeuslaitos ei kutsunut minua kuultavaksi, kun kerran sattumalta olin paikalla ja kuulin kertoman todistajalta ja lapsilta, olipa muuten tarina muuttanut muotoaan, minä nimittäin olisi hennolla äänellä, kyseinalaistanut koko tivolin ja poistunut paikalta.Mutta kaikki on nykyjään mahdollista, EPÄOIKEULAITOKSEN ollessa kysymyksessä.

Rasittavaa, kun pitää passailla juoksuhaluja, kai se on maltettava loppuvuosi sitten näin, eilen 1h kevyttä ja tänään 1,10h kevyesti