Inhimillistin Hard Run juoksun nuorten alle 16 vuotta sarjojen osanottomaksua. Se on nyt 10€ aina starttiin  asti.

Viikko on taas taputeltu ja valoakin alkaa olla tunnelin päässä  tai ainakin olin näkeniväni niin. Ei kuitenkaan samasta asiasta, mistä minun eräs juoksijakaveri aikoinaan veisteli. Oli taas päässyt legendaarisesta Harjamäen sairaalasta, jossa näitä hiukan enemmän kupista tykkääviä ihmisiä kotiutettiin pienen hoitojakson jälkeen. Tuumas minulle ylpeänä erään hapuilevan ensilenkin jälkeen, kun oli päässyt sieltä ihmisten ilmoille. Kuule Oissi, mulla ne on ihan oikeat terveen paperit esittää, mutta onko sulla, johon vastasin että ei ole enkä tarvii.Ja tuo kutsumanimi tuli sen ajan minun ensimmäisen auto rekisterikilven kirjaimien mukaan, siis OIS-??

Valoa tunnelin päässä tarkoitan sitä, että ole pystynyt juoksemaa muutaman lenkin(kevyen). Kuntoutus, ei siis Harjamäki on alkanut tuottamaan tulosta. Voi kun nyt trendi jatkuisi saman ja pääsisin ihan oikeaan juoksutreeniin takas pikkuhiljaa. Nimittäin joka päivä menneellä viikolla 2-3h maastopyörä alkaa tuntua tympeältä, vaikka mahtuu sinne muutama maantiepyörälenkkikin.

Muutaman pyörän myyn pois jaloista ja ensimmäinen on Tori.fi sivuilla. Kyse on tuosta Focus Mares cyclocros pyörästä, mille ei riitä minulla aikaa.

Vaikka MM kisoissa saivat Suomalaiset yu tuuletella parhaan pohjoismaan tittelistä,ollaan palailemassa Ruotsiottelun tiimoilta takaisin ruotuun. Tänään selviää paremmuusjärjestys tämänkertaisesta maaottelusta, mistä tulee näillänäkymin pohjanoteeraus maaotteluhistoriassa kokonaismaaottelua silmälläpitäen.

Aamulla tunti matolla kevyesti:):):)