Pyöräkalustoa laittelen tässä neljä päivän vapailla,siis toi minun kakkospyörä.Corratec on merkiltään tämä, kolmeohennettu alumiinirunkoinen munamankeli,siis aivan paljaalle alumiinille puhdistin ja maalasin kahdella eri värillä(musta,valkoinen)niin kuin minun elämäkin on,osasarjaksi kelpaa(on jo hankittu)shimanon ultegra 10 ja kiekot ovat Feltt titanium/hiilikuitu 4 sentin laipalla(mustat)kampisarjaksi oon ettimässä hiilari kampia.No hyvä siitä ajan kanssa tulee,painoksi arvioisin valmiina, ilman polkimia,jotain 7,7-8kg laitan sitten kuvan kun on valmis.Onhan mulla tuo täys hiilikuituinenkin odottamassa kesää,merkkiä GASS tai jotain siihen suuntaan,vaan taitaapi kesä odotuttaa.Tänää kävin aamulla palauttelemassa 12km, eilistä 2h pitkää ja illalla vähän lisää,huomenna aamulla olis taas jotain miehekkäämpää hallilla,luultavasti niitä portugalilaisia 3 tonnin vetoja, jos olo tuntuu palautunelta,mikähän siinä muuten on kun rupeaa yhä enemmän käymään tuo huhtikuun alku ajatuksissa ja mielessä,Jiihaa!ja taas mennään, vaan nythän mä hokasin, mulla on lääkitys taas kohallaan,pitäsköhän ruveta hieromaan sopua joidenkin eläjien kanssa se kunniaksi,ei vaineskaa HUIJASIN