Tarkoituksella olen ottanut iisisti tämän päivän, ilman mitään ylimääräisiä kiemuroita, eikä tällä ole mitään tekemistä taikauskon kanssa:) Vilkas viikonloppu on tulossa monella eri urheilu rintamalla, mutta itse aijon vaan sivusta seurata.

 Eilen oli melkein minun epäonnen päivä, kun lähdin muka hyvään keliin illalla ajamaan pyörää, aamulla olin juossut kukonlaulun aikaan kello 6.00 kevyen tunnin. Niin, pääsi kunnon vesisade yllättämään, mutta aivan hiuskarvan erolla vältin kolarin tuolla Jynkän suunnalla, kun laskettelin karmeassa vesisateessa kakkospyörällä lievää alamäkeä. Aivan yllättäen kääntyi joku NAISKUSKI autolla minun nenän edestä pyörätien yli läheiselle parkkipaikalle, no minä iskin liinat kiinni, mutta jarrut eivät totelleet kunnolla, kun vanteen jarrupinnat olivat märät. Vetäisin niin kuin moto kuskit,hiukan kallistaen aivan keulaa hipoen edestä. Tosin tämä oli loppupeleissä parempi ratkaisu, kuin se että jarrut olisivat toimineet ja lyöneet pyörän lukkoon, jölloin törmäys olisi ollut täysin varma, kun ohjattavuus olisi mennyt.

Tänään jätin suosiolla pyöräretken tekemättä illalla, koska kovin uhkaavan näköistä pilvimassaan nousee etelästä, aamupäivällä juoksentelin matolla kevyen 45min, johon otin mukaa 12 asteen kulmalla ja 12.5km/h vauhdilla 8x 40s ylämäkiä, tarkoituksena avata vähän paikkoja huomista reipasta varten. Niin ja olisihan se huomenna JUKOLA, mutta pitänee katsoa, millaista keliä se pukkaa, niin kuin katselian näkökulmasta