Se on niin totta mitä kokeneet sanoo. Nimittäin se että kivuista  ei tiedä mitään ennenkuin niitä on itse kokenut. Lihas kipu kyllä pystytään saamaan hallintaan lääkkeillä, mutta hermokilpu on sitten jo astetta veemäisempi juttu.Tätä veemäisempää juttua olen potenut nyt kolamatta viikkoa ja vitsit alkaa olla vähissä.

En tiedä, eikä tiedä lekuritkaa, mikä vaivaa minun pakara/etureisi osastoa. # kertaa olen käynyt arvauskeskuksella (Terveyskeskus) ja yhtä monta arvausta on ollut, enkä niitä ala tässä luettelemaan. Ensiviikolla arvailut jatkuu ja toivottavasti mangneetin kautta, niin loppuu arvailut. Lonkkavika on poissuljettu mutta kuvaillaan nyt ensi niin ollaan viisampia. Juoksutaukoa on nyt ollut sen 3 viikkoa, eikä harmita yhtään, enkä pyöräillytkään ole.

Kaiken huippuna heitti eilen illalla pienen kuumeen päälle, mutta jos se pysyy aisoisa niin, huomenna olen nohevana megafoonin varressa Selostamassa Valkeisenlammen juhlajuoksua, mihin onkin tullut yllättävän monta ennakkoilmoittautumista. Ja vielä iltan asti on ennakkoilm. mahdollissuus minun sähköpostii, mikä löytyy edellisestä kirjoituksesta. Siispä Huomenissa varmaan nähdään isolla porukalla Valkeisen rannalla.

Kello 12.00 starttaavat nuorten sarjat ja aikuissarjat noin 12.15-12.20

                             TERVETULOA SIIS